Prodej rezervací bez a s rezervačním systémem

3 roky před 0 0 1324

Jaké jsou způsoby prodeje a správy rezervací pro sportoviště? Většinou je rozlišováno na – vedení rezervací ručně (tužka a papír) nebo vedení rezervací v rezervačním systému (elektronicky). Jaké jsou, ale rozdíly mezi těmito dvěma způsoby? To už nemusí být tak patrné pro každého. Představili bychom Vám výhody a nevýhody mezi těmito dvěma způsoby správy rezervací pro sportoviště. Důležité je vnímat výhody a nevýhody pro provozovatele i návštěvníka. Ruční vedení rezervací (bez rezervačního systému) Nejčastěji prováděno za pomocí tužky a papíru. Může být realizováno i v kalendáři nebo diáři. Provozovatel sportoviště si několik týdnů dopředu vede rezervace v kalendáři. Návštěvník sportoviště se objednává telefonicky, e-mailem nebo předem osobně. Tento způsob má své nesporné výhody a nevýhody, a to jak pro provozovatele,

Přečíst více




Stav prodeje online a offline rezervací

3 roky před 0 0 1374

V souvislosti s prodejem rezervací se často zmiňuje trend prodeje rezervací po internetu. Uvádějí se argumenty typu “prodej online rezervací neustále roste” nebo “každý moderní prodejce rezervací musí mít rezervační systém” a další.   Jaký je ale současný stav prodeje internetových (online) rezervací? Přikládáme Vám aktuální analýzu podílu online a offline rezervací ve světě. Z uvedených grafů je možné zjistit aktuální stav online a offline rezervací.   Prodej online a offline rezervací ve světě V globálních měřítcích mají zatím offline rezervace mírnou převahu před těmi internetovými.   Prodej online a offline rezervací dle pohlaví Ženy nakupují častěji rezervace po internetu nežli muži.   Prodej online a offline rezervací dle pohlaví Z hlediska věku nakupujících rezervací, více nakupují rezervace po internetu

Přečíst více