Prodej rezervací bez a s rezervačním systémem

3 roky před 0 0 1596

Jaké jsou způsoby prodeje a správy rezervací pro sportoviště? Většinou je rozlišováno na – vedení rezervací ručně (tužka a papír) nebo vedení rezervací v rezervačním systému (elektronicky).

Jaké jsou, ale rozdíly mezi těmito dvěma způsoby? To už nemusí být tak patrné pro každého. Představili bychom Vám výhody a nevýhody mezi těmito dvěma způsoby správy rezervací pro sportoviště. Důležité je vnímat výhody a nevýhody pro provozovatele i návštěvníka.

Ruční vedení rezervací (bez rezervačního systému)

Nejčastěji prováděno za pomocí tužky a papíru. Může být realizováno i v kalendáři nebo diáři. Provozovatel sportoviště si několik týdnů dopředu vede rezervace v kalendáři. Návštěvník sportoviště se objednává telefonicky, e-mailem nebo předem osobně. Tento způsob má své nesporné výhody a nevýhody, a to jak pro provozovatele, tak pro návštěvníky.

Provozovatel
+ Jednoduchost a přehlednost, tento způsob rezervací může provádět každý.
– Musí odpovídat na dotazy od návštěvníků, zdali je daný termín volný či nikoli.
– Nutnost mít agendu rezervací neustále při sobě.
– Nemá přesný přehled o tom, jak bylo sportoviště využito nebo jak se zlepšilo.
– Většinou nemá k dispozici aktuální a úplný seznam svých zákazníků i s kontakty.
– Složité provádění věrnostních akcí, díky kterým by se návštěvníci opakovaně vraceli.

Návštěvník
– Může se rezervovat pouze v otevírací dobu a to buď osobně, telefonicky nebo e-mailem. Při osobní rezervaci musí dopředu navštívit sportoviště. U telefonického a e-mailového způsobu musí čekat na odpověď od provozovatele. To je časově náročné a nepohodlné.
– Nemá přehled o svých historických rezervacích.

 

Elektronické (s rezervačním systémem)

Provozovatel má program na správu rezervací. Jedná se o kalendář s volnými a obsazenými termíny. U internetových se často mohou návštěvníci sami rezervovat na vybrané termíny. Neinternetové jsou pouze pro provozovatele.

Provozovatel
+ Přehledné zobrazení obsazených a volných termínů na kalendáři.
+ Nemusí odpovídat na dotazy na volné termíny od návštěvníků, protože se návštěvníci mohou rezervovat sami.
+ Agenda rezervací je přístupná kdykoli a odkudkoli s přístupem k internetu.
+ Rezervační systém vede evidenci, jak bylo a je sportoviště využito.
+ V zákaznické části rezervačního systému je veden seznam zákazníků.
+ Jednoduché zavádění věrnostních akcí a programů přímo v rezervačním systémů.
– Cena za licenci nebo měsíční předplatné za rezervační systém.
– Někdy složitost systému.

Návštěvník
+ Může se rezervovat kdykoli a odkuli sám bez asistence provozovatele.
+ Má přehled o svých historických a nadcházejících rezervacích

 

Prodej rezervací bez a s rezervačním systémem Prodej rezervací bez a s rezervačním systémem selling reservation without with reservation system

Srovnání s a bez rezervačního systému

 

Vyzkoušejte si i vy způsob provozování Vašeho sportoviště s rezervačním systémem. Nezávazně a nyní na 30 dní ZDARMA.

http://www.rezervacnik.cz/vytvoreni-rezervacniho-systemu/

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>