Jak je to s podporou, poplatky a fakturací za provoz rezervačního systému?

8. Podpora a poplatky za provoz rezervačního systému

8.1 Fakturační údaje

V případě, že budete uskutečňovat měsíčně více než 50 rezervací, je potřeba, aby jste vyplnili své platné fakturační údaje. Své fakturační údaje vyplníte pomocí formuláře, ke kterému se dostanete v kliknutím na položku Nastavení -> Fakturace služby hlavním menu.

fakturacni-udaje Jak hradit provoz za rezervační systém Jak hradit provoz za rezervační systém fakturacni udaje

8.2 Faktury za provoz služby

Na začátku každého kalendářního měsíce (vždy 1. v měsíci) vám Rezervačník automaticky vygeneruje zálohovou fakturu za využívání služeb v předchozím kalendářním měsíci. Faktury, které vám byli za využívání služby Rezervačníku vytvořeny jsou ke stažení v Nastavení -> Fakturace služby. Po uhrazení zálohové faktury bude v sekce Fakturace služby k dispozici Faktura – daňový doklad.

Faktury za provoz rezervačního systému rezervačník Jak hradit provoz za rezervační systém Jak hradit provoz za rezervační systém Faktury za provoz rezerva  n  ho syst  mu rezerva  n  k

8.3 Podpora

Nejste si jisti, jak nastavit či provozovat rezervační systém, neváhejte se na nás obrátit. Nejrychlejší je forma zanechání dotazu přes kontaktní formulář. Nebo nám napsat nebo zavolat, kontakty údaje jsou na stránce kontakty.

Otázky a odpovědi

Platí se hned od začátku?

Ne. Máte 30 dní na to, abyste si rezervační systém a jeho funkce vyzkoušeli.

Budu platit za zprovoznění rezervačního systému?

Ne. Platíte jen měsíční poplatek za provoz rezervačního systému. Nemáme žádný aktivační poplatek.

Získám slevu na provoz rezervačního systému?

Ano. Pokud zaplatíte rezervační systém na rok dopředu, tak získáte 10% slevu, v případě platby na 2 roky to bude dokonce 20% sleva.

Je tarif FREE opravdu zdarma?

Ano, nemusíte se bát žádných – ani skrytých – poplatků, za tento tarif skutečně žádné poplatky nehradíte.

Budu platit provizi z obratu rezervačního systému?

Ne. Platí se jen za pronájem rezervačního systému, nebudeme po vás chtít provizi z obratu, který na rezervačním systému uskutečníte.

Je potřeba pro provoz Rezervačníku vlastnit vlastní webové stránky?

Ne, rezervační systém je provozován samostatně našem serveru na webové adrese nazev-subjektu.rezervacnik.cz. Návštěvníky je možné odkazovat přímo na rezervační systém bez nutnosti mít vlastní webové stránky.

Pokud máte vlastní stránky můžete je propojit s rezervačním systémem Rezervačník. Pro propojení je možné vložit tlačítko nebo kalendář s odkazem na rezervační systém. Základní předpřipravená propojení se nacházejí v administraci Vašeho vlastního rezervačního systému Rezervačník.

Potřebuji svůj vlastní webhosting?

Ne. Cena za pronájem rezervačního systému je včetně webhostingu, který zajišťujeme my. Nemusíte se tedy vůbec starat o prostor, kde Váš rezervační systém bude provozován.

Jaké jsou technické požadavky na provozování rezervačního systému?

Náš rezervační systém je internetová aplikace a pro její provozování potřebujete pouze standardní webový prohlížeč a připojení k internetu. Optimalizován je i pro provoz na mobilních zařízeních.

Rezervační systém je optimalizován pro běžně používané prohlížeče – Internet Explorer 7 a vyšší, Firefox 3 a vyšší, Opera 9 a vyšší, Safari 3 a vyšší a Google Chrome.

Který tarif je pro mě nejvhodnější?

Základní rozdíl mezi tarify je v maximálním počtu rezervací za měsíc, které lze na rezervačním systému uskutečnit.

Tarif Vám po každém měsíci přiřadíme dle celkového počtu rezervací.

Například: budete-li mít v jednom měsíci 400 rezervací, tak Vám přiřadíme a vyfakturujeme tarif Bronze. Pokud, ale budete mít v druhém měsíci třeba jen 20 rezervací, tak Vás přeřadíme do tarifu FREE a nebudete platit nic.

Výhoda tohoto flexibilního cenového modelu je, že nemusíte řešit výběr tarifu, sami Vás přiřadíme do nejnižšího možného dle počtu rezervací v daném měsíci.

Provozuji sezónní sportovní zařízení. Budu platit poplatek i za měsíce kdy sám svoje služby nenabízím?

Ne. Provozní poplatek Vám bude vypočten dle celkového počtu rezervací.

Například: budete-li mít v jednom měsíci 400 rezervací, tak Vám přiřadíme a vyfakturujeme tarif Bronze. Pokud, ale budete mít v druhém měsíci třeba jen 20 rezervací, tak Vás přeřadíme do tarifu FREE a nebudete platit nic.

Nebudete tedy zbytečně platit v měsících, ve kterých rezervační systém nevyužíváte.

Chci mít na rezervačním systému více, než 20 000 rezervací za měsíc, co mám dělat?

Kontaktujte nás a my se s vámi domluvíme na individuálním plánu.

Chci přejít od jiného rezervačního systému, pomůžete mi?

Určitě. Kontaktujte naší podporu a s převodem Vám pomůžeme.

Na jak dlouhou dobu se uzavírá smluvní vztah?

Smluvní vztah s naší společností není omezen žádným časovým závazkem. V případě, že se rozhodnete pronájem rezervačního systému zrušit, rezervační systém se po měsíční výpovědní lhůtě jednoduše ukončí.

Sepisuje se smlouva?

Ne. Vše se děje elektronicky, potvrzením Všeobecných obchodních podmínek.

Jak je rezervační systém zabezpečen před zneužíváním?

Míru ochrany si může každý provozovatel nastavit sám. Ochránit se před velkým množstvím propadlých rezervací lez například tím, že v administraci nastavíte pravidlo, že pouze registrovaní uživatelé budou moci rezervovat termíny apod.

Dále je možné zavést storno poplatky. Stačí pouze nastavit termín, do kterého je možné rezervaci zdarma zrušit a výši storno poplatků po tomto termínu.