Získejte snadný rezervační systém

jednoduše, bez závazků a na 30 dní ZDARMA!

ZDARMA

/ month

FREE

  • až 50 rezervací/měsíc
  • žádné instalační poplatky
  • neomezeně sportovišť
  • neomezeně služeb
  • neomezeně zákazníků
  • evidence rezervací
  • agenda zákazníků
  • správa sportovišť
  • přístupné z mobilů
240

/ měsíc

BRONZE

  • až 500 rezervací/měsíc
  • žádné instalační poplatky
  • neomezeně sportovišť
  • neomezeně služeb
  • neomezeně zákazníků
  • evidence rezervací
  • agenda zákazníků
  • správa sportovišť
  • přístupné z mobilů
  • s technickou podporou
490

/ měsíc

SILVEROblíbený

  • až 1 000 rezervací/měsíc
  • žádné instalační poplatky
  • neomezeně sportovišť
  • neomezeně služeb
  • neomezeně zákazníků
  • evidence rezervací
  • agenda zákazníků
  • správa sportovišť
  • přístupné z mobilů
  • s technickou podporou
790

/ měsíc

GOLD

  • neomezeně rezervací
  • žádné instalační poplatky
  • neomezeně sportovišť
  • neomezeně služeb
  • neomezeně zákazníků
  • evidence rezervací
  • agenda zákazníků
  • správa sportovišť
  • přístupné z mobilů
  • s technickou podporou

Našim službám důvěřuje již 392 úspěšných obchodníků

Nevíte si rady, který tarif je pro vás nejvhodnější? Kontaktujte nás a my vám rádi s výběrem pomůžeme.

Otázky a odpovědi

Platí se hned od začátku?

Ne. Máte 30 dní na to, abyste si rezervační systém a jeho funkce vyzkoušeli.

Budu platit za zprovoznění rezervačního systému?

Ne. Platíte jen měsíční poplatek za provoz rezervačního systému. Nemáme žádný aktivační poplatek.

Je tarif FREE opravdu zdarma?

Ano, nemusíte se bát žádných – ani skrytých – poplatků, za tento tarif skutečně žádné poplatky nehradíte.

Získám slevu na provoz rezervačního systému?

Ano. Pokud zaplatíte rezervační systém na rok dopředu, tak získáte 10% slevu, v případě platby na 2 roky to bude dokonce 20% sleva.

Budu platit provizi z obratu rezervačního systému?

Ne. Platí se jen za pronájem rezervačního systému, nebudeme po vás chtít provizi z obratu, který na rezervačním systému uskutečníte.

Je potřeba pro provoz Rezervačníku vlastnit vlastní webové stránky?

Ne, rezervační systém je provozován samostatně našem serveru na webové adrese nazev-subjektu.rezervacnik.cz. Návštěvníky je možné odkazovat přímo na rezervační systém bez nutnosti mít vlastní webové stránky.

Pokud máte vlastní stránky můžete je propojit s rezervačním systémem Rezervačník. Pro propojení je možné vložit tlačítko nebo kalendář s odkazem na rezervační systém. Základní předpřipravená propojení se nacházejí v administraci Vašeho vlastního rezervačního systému Rezervačník.

Potřebuji svůj vlastní webhosting?

Ne. Cena za pronájem rezervačního systému je včetně webhostingu, který zajišťujeme my. Nemusíte se tedy vůbec starat o prostor, kde Váš rezervační systém bude provozován.

Jaké jsou technické požadavky na provozování rezervačního systému?

Náš rezervační systém je internetová aplikace a pro její provozování potřebujete pouze standardní webový prohlížeč a připojení k internetu. Optimalizován je i pro provoz na mobilních zařízeních.

Rezervační systém je optimalizován pro běžně používané prohlížeče – Internet Explorer 7 a vyšší, Firefox 3 a vyšší, Opera 9 a vyšší, Safari 3 a vyšší a Google Chrome.

Který tarif je pro mě nejvhodnější?

Základní rozdíl mezi tarify je v maximálním počtu rezervací za měsíc, které lze na rezervačním systému uskutečnit.

Tarif Vám po každém měsíci přiřadíme dle celkového počtu rezervací.

Například: budete-li mít v jednom měsíci 400 rezervací, tak Vám přiřadíme a vyfakturujeme tarif Bronze. Pokud, ale budete mít v druhém měsíci třeba jen 20 rezervací, tak Vás přeřadíme do tarifu FREE a nebudete platit nic.

Výhoda tohoto flexibilního cenového modelu je, že nemusíte řešit výběr tarifu, sami Vás přiřadíme do nejnižšího možného dle počtu rezervací v daném měsíci.

Provozuji sezónní sportovní zařízení. Budu platit poplatek i za měsíce kdy sám svoje služby nenabízím?

Ne. Provozní poplatek Vám bude vypočten dle celkového počtu rezervací.

Například: budete-li mít v jednom měsíci 400 rezervací, tak Vám přiřadíme a vyfakturujeme tarif Bronze. Pokud, ale budete mít v druhém měsíci třeba jen 20 rezervací, tak Vás přeřadíme do tarifu FREE a nebudete platit nic.

Nebudete tedy zbytečně platit v měsících, ve kterých rezervační systém nevyužíváte.

Chci mít na rezervačním systému více, než 20 000 rezervací za měsíc, co mám dělat?

Kontaktujte nás a my se s vámi domluvíme na individuálním plánu.

Chci přejít od jiného rezervačního systému, pomůžete mi?

Určitě. Kontaktujte naší podporu a s převodem Vám pomůžeme.

Na jak dlouhou dobu se uzavírá smluvní vztah?

Smluvní vztah s naší společností není omezen žádným časovým závazkem. V případě, že se rozhodnete pronájem rezervačního systému zrušit, rezervační systém se po měsíční výpovědní lhůtě jednoduše ukončí.

Sepisuje se smlouva?

Ne. Vše se děje elektronicky, potvrzením Všeobecných obchodních podmínek.

Jak je rezervační systém zabezpečen před zneužíváním?

Míru ochrany si může každý provozovatel nastavit sám. Ochránit se před velkým množstvím propadlých rezervací lez například tím, že v administraci nastavíte pravidlo, že pouze registrovaní uživatelé budou moci rezervovat termíny apod.

Dále je možné zavést storno poplatky. Stačí pouze nastavit termín, do kterého je možné rezervaci zdarma zrušit a výši storno poplatků po tomto termínu.